Mayıs 2014 İtibariyle Bahçemizde Bahar  

Posted by Asuman Yelen

Cumartesi, pazar alışverişi dönüşü tam eve girecekken

ani bir kararla pazar çantamı bir kanara bırakıp,  cep-fotoyla

görüntülediğim güzellikler.

Çiçekler sorun çıkarmadan beklediler. Kedilerden her biri

bir yere kaçtı. Bebecik habersizdi. Ablalar poz verdiler


Çiçeklerimiz...



































Kedilerimiz...














































En yeni bebemiz ve çocuklarımız...




























































Ve evimden iki güzellik...
























This entry was posted on 4.05.2014 at Pazar, Mayıs 04, 2014 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

18 yorum

Çocuklara, çiçeklere, kedilere bayıldım. Ben senin her şeyine bayılıyorum zaten:)

4 Mayıs 2014 19:13

Bu ne hoş bir yorum böyle...
Sağolasın canım benim :)

4 Mayıs 2014 20:17

Sen de olmasan içimiz kararacak arkadaşım, ne güzel yapmışsın ve ne iyi yapıp paylaşmışsın.
Ohh içim açıldı gece gece.
Güzel bir hafta diliyorum, malum pazartesi girdi bile takvimlere, ama neyse bizde pazartesi sendromu falan kalmadı :)

5 Mayıs 2014 01:05

Allahtan etrafımızda bu tür güzellikler var Nur' cum yoksa tahammül edilir gibi değil.

Senin de haftan güzel geçsin...

5 Mayıs 2014 01:26

Ne varsa doğada var, çiçekte, böcekte, kırlarda.. nefes almaya öylesine ihtiyacımız var ki!
Çiçeklerinize, güzel çocuklara, bebeklere ve hele ki son karedeki o güzel kedinin anlamlı bakan yeşil gözlerine takıldım kaldım:) konuşur gibi hisli hisli nasıl da bakmış objektifinize..

Kaz dağlarının ferahlatan havası ve baharın sımsıcak gülen yüzü sarsın sizi ve objektifinizden yansıttıklarınız da bizleri..

Güzel bir hafta dilerim Asuman ablacığım..Sevgilerimle...

6 Mayıs 2014 13:59

İstanbul' un bu her yere uzak, bol ağaçlı bol yeşilli semtini ormanı ve yeşili için emeklilik yaşantımızda tercih ettik Esin' cim
ama nereye gidersek gidelim, greyderler peşimizi bırakmıyor :(

Umarım Kaz dağlarının esintisi baki kalır.
Çok teşekkürler, sevgiler...

6 Mayıs 2014 16:20

ama burada yagmurlu havalar devam edıyor :/

6 Mayıs 2014 20:05

Ferhat Bey, hoşgeldiniz bloguma.

Yağmur da güzelliklerden bir tanesi bana göre. Özellikle bahar yağmuru :)

6 Mayıs 2014 23:09
Adsız  

canımmm Asuman ablacımm harika hepsiii:) biz de yazlığa geldik:) çeşmedeyiz.bizim bahçe de çok güzel oldu.sizinki kadar değil maşallah harika görünüyo:))sen de harikasın:))Allah ailenle birlikte nice nice sağlıklı,huzurluşmutlu yıllar geçirtsin:) Anneler günün kutlu olsun.

11 Mayıs 2014 20:46

Sanem' cim, ben henüz İstanbul' dayım. Ama az kaldı. Çeşme de çok güzel bir yer.
Çok teşekkür ederim canım. Senin de anneler günün kutlu olsun.

Sevgiler...

11 Mayıs 2014 23:50
Adsız  

Sağolasın Asuman ablacım :)

Çok harika bir tatil geçirmeni diliyorum :) Çeşmeye de beklerim.

14 Mayıs 2014 02:07

harikaaa bayıldım bahçeye ve gönüllere bahar gelmiş
sevgiler

23 Mayıs 2014 11:31

O zamandan bu zamana gündem hepimizin baharını kışa döndürdü Mavianne. Biz yine de umutlarımkızı kaybetmeyelim değil mi?

Sevgiyle kal :)

23 Mayıs 2014 13:10

çiçekler, böcekler, kediler, çocuklar, bebekler tüm bu güzellikleri gören yetişkinler:))) (bu sen oluyorsun asuman'cım)
işte hayat bu değil mi?? keyfimiz ve sağlığımız hiç bozulmasın ki bu güzellikleri görüp daha anlamlı yaşayabilelim hayatı...
sevgiler kucak dolusu...

26 Mayıs 2014 11:02

Her bir karesinde huzur bulduğum bahçendeyim Asu.. ve çıkmaya hiç niyetim yok. :)

10 Haziran 2014 12:48

Çıkmayın da zaten. Huzur kolay yakalanmıyor. Bu bahçenin etrafında dikenli çit bulunmaz ;)

10 Haziran 2014 13:39

kareler cok hos:)))))
sevgiler ...

20 Haziran 2014 19:44

Cihanın Bahçesi,

Uğrayıp sevgilerinizi bıraktığınız için çok teşekkür ederim.

Sevgiyle kalın.

21 Haziran 2014 14:45

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin