Bahar  

Posted by Asuman Yelen






Evim minik bir ormanın içinde.

Pencerem altmış altıncı baharımı çerçeveliyor.

Kaç tane daha göreceğimi bilmiyorum.

Daha kaç kez sevineceğimi, kaç kez üzüleceğimi, kaç kez heyecanlanacağımı,

kaç kez hayal kırıklığına uğrayacağımı, yüreğimin kaç kez sevgiyle coşup,

kaç kez inceden inceye sızlayacağını bilmediğim gibi.


Bedenim bu mevsimle ilgili olumsuz bir tepki vermedi henüz.(Hayret!)

Yüreğim biraz kırgın o kadar.

Ama bahar beni yine kandırıyor.

İçeri doluveren güneşi, cama uzattığı tomurcuklu dalı kullanıyor bunun için.


Başımı teli olmayan tek penceremden uzatıp havayı soluyorum.

Çam ağaçları, hiç çıkarmadıkları yeşil elbiseleri ile hep aynı yerlerindeler.

Diğerleri, sürpriz kıyafetlerinin ilk işaretlerini vermeğe başladılar.

Ve kuşlar...

 Daldan dala kısa uçuşlar yaparak  en güzel şarkılarını bizler için

söylüyorlar. Minik çanlar gibi.. minik çocuk kahkahaları gibi insanın yüreğini

ısıtan nağmelerle.


Başımı cama dayayıp, bu güzelliğin, insanların tüm sığlıklarının

sızısını yüreğimden, yaşamın tüm çığlıklarının harabiyetini beynimden

 söküp atmasını umutsuzca diliyorum.

Olmayacağını biliyorum ama diliyorum işte...

This entry was posted on 1.03.2017 at Çarşamba, Mart 01, 2017 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

10 yorum

Bilmiyoruz arkadaşım kaç kez daha göreceğiz baharı,acıyı,sevinci.
Yinede gelen bahar hayatın müjdesidir gülüm. İçindeki kırgınlığı anlıyorum hemde çok iyi, benim kırgınlığım yerleşti içime ne kadar atmak istesem daha olmuyor. Atmam gerek onu da biliyorum ama:(((
Ne diyenilirim ki!
Yazılara sığınmak iyi, devam.
Fazla da geç kalma gel burada bahar önce geliyor biliyorsun.
Öperim canım...

1 Mart 2017 21:59

Bizim burada sabah minik kuşların sesi çok baskın Nur' cum. Hep işitiriz seslerini ama bahar gelince farklı duyar ve coşarız.
Herşeyin farkında olduğum gibi bu hoş müjdenin de farkındayım.
Sabah coşkuyla doldum ve yazmak istedim. Ama ayaklarım da sımsıkı yere basıyıor :)

Sanırım Mayısta oralardayım.
Sevgiler..

2 Mart 2017 00:05

Altmış altı baharı dolu dolu yaşayıp da bunu böylesine güzel dile getiren az insan vardır. "Farkındalık" ne güzeldir. Yazınızla adeta baharı yaşadım. Teşekkürler. Sevgiler.

3 Mart 2017 00:51

"Farkındalık", bazan acıtarak, bazan coşturarak yaşamımızı anlamlı hale
getirir. Bizi olgunlaştırır. En korktuğum şey ki-kaçınılmaz, bir gün gelip bir çok şeyle birlikte bundan da yoksun kalmak.
Bunun için yeniden yazmak için zorladım kendimi.

Hayatımızı güzelleştiren bir başka şey de "anlaşılmak".

Uğrayıp tüm bu güzel sözleri ilettiğiniz asıl ben teşekkür ederim Makbule Hanım.

Sevgiyle kalın.

3 Mart 2017 01:47

Gönlünüzden, kaleminizden,hayatınızdan ömrünüzün sonuna kadar bahar eksik olmasın. Sizi yeni keşfettim ama ne hoş yazılarla karşılaştım.Kaleminize sağlık...Bize de kahve içmeye beklerim.:)

23 Mart 2017 09:07

Sevgili Ebemkuşağı, hoş geldiniz bloguma. Beraberinizde getirdiğiniz güzel dilekleriniz, hoş iltifatlarınız için çok teşekkür ederim.
Keyifle gelirim. Kahveye bayılırım :))

Sevgiler..

24 Mart 2017 02:27

Ne güzelsiniz...

26 Nisan 2017 16:47

Ecehan, hoşgeldiniz..

Ne iyi ettimiz de geldiniz. Çok teşekkür ederim :)

27 Nisan 2017 00:58

Bu yazılarınızı nasıl görmemişim..Son yazınızdan geriye birer birer bakıp, okurken şimdi fark ettim. Bunda bloğun değişen iç ara yüzünün de bir etkisi var. Yeni yazıları hemen göremiyoruz. Tamam bundan böyle size bakınacağım, pencerenizi açmış mısınız :) orada kuşları dinliyor musunuz :))
Yine yeniden yazılarınızı okumak çok güzeldi Asuman ablacım. İçinizdeki baharlar hep çiçek açsın. Her şeye rağmen umut, hepimiz için var olsun. Kaleminize, yüreğinize sağlık.. Sevgilerle..

30 Nisan 2017 20:37

Açtım Esin' cim. Kuşları dinliyor, baharı kokluyorum. Umut hep içimizde. Kırgınlıkları ise yok saymayı beceremesek de üstlerini örtüp
derinlere saklıyor, zaman içinde unutmayı bekliyoruz. Duygusal yaşamımızın rutini bu gibi şeyler. Varsın olsunlar :)

Yeniden buluştuğumuza sevindim. Sağol, varol canım.

1 Mayıs 2017 01:43

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin