İftardan Sahura Pupa  

Posted by Asuman Yelen



Önceki Ramazanlarda Rahmetli Paçoz' um, ben yemediğim sürece ağzına lokma

koymaz, ezan sesini duyar duymaz (tipik bir Pavlov örneği) yanıma gelir, Allah

ne verdiyse birlikte yerdik. (Tabii acısız ve baharatsız olanlardan )

Pupamın Ezan sesini keyifle beklediğini hiç sanmıyorum. Ona kendi mamalarından

başka herşey yasak. Onu odasına kapatıyorum mecburen ve bu durumda iftarlıklar

 boğazıma diziliyor. O da bunu perçinlemek için elinden geleni ardına komuyor.

Odanın açık camından tellere dayanıp sürekli mıyır mıyır

mıyırdanan bir tip.

Baktığı yerden masayı görmeye çalışıyor.










Yine misler gibi kokuttu ortalığı hain şey.









Yaw bu yaptığın ayıp dii mi el kadar bebeye?








Heey, sana söölüyorum ne yiyosan boğazında

 kalsın e mi.









Bak hiç duyuyo mu. Komşular acıdı halime. Dur

daha bi baariiym de rezil olsun.
















Sen görürsün şu telleri bi parçaliiym de geliym yanına.

Bak nasıl dağıtıyorum o sofrayı.

 Uff. Patilerim acıdı.













Hemen sahur sanrası. Gönlünü almak uzun sürmüş, bu arada gün de

balkonumuza doğmuştur artık.
















Yine o yaygaracı kargalar gelmiş.




















Heey, n' aptığınızı sanıyosunuz siz!!!




















Gitti caanım açelyalarımız.



















Sen de bişey söylesene şu kargalara amaa....
















Paçoz' a rahmetler, Pupa' ya sağlıklı ömürler.....



This entry was posted on 31.07.2013 at Çarşamba, Temmuz 31, 2013 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

22 yorum

Pupa çok tatlı; ömrü uzun ve sağlıklı olsun :)

31 Temmuz 2013 08:59

Kocaman olmuş! Son iki fotoğrafı çok romantik olmuş, eski zaman film yıldızları gibi :) Öpüyorum sürmeli gözlerinden, Ankara'dan sevgiler.

31 Temmuz 2013 10:26


Oyy kıyamam, yazık pisiciğee :)

İyi ramazanlar dilerim canım

Sevgiler

31 Temmuz 2013 10:34

Asuman'cığım fotoğraflı çizgi roman gibi olmuş çok hoşuma gitti, sadece kendi maması yemesi diğerleri yasak diyorlar ama bir,iki lokma tadımlık verebilirsin bence ya, veterinerler de abartıyorlar (yıllar önce Prenses için de öyle derlerdi ben takmazdım, arada tadımlık iki lokma başka şey verirdim)paçoz'a ben de rahmet diliyorum melek olmuş o artık gökkuşağı köprüsünde mutlu oynuyordur çimenlerde:(, pupa'yı pembiş burnundan öpüyorum sağlıklı uzun ömürler diliyorum başta sen annesi tüm sevdikleriyle tabii

31 Temmuz 2013 10:57

Karikatür gibi yazmışsınız Asuman hanım. Elinize saglık. Pacoz gibi Pupa' da blog alemine dahil olsu sayenizde. Onu da pacoz gibi sevdik kabul ettik. Allah yanınızdan ayırmasın. Sevgiler.

31 Temmuz 2013 12:14

Çok tatlı bakışlar ve hareketler çok sevdim Pupa'yı.Sevgiler Can dostum size...

31 Temmuz 2013 12:19

Paçozu hep sevgiyle, özlemle anacağız ama yeni arkadaş pupa'yı da benimsedik ve sevdik şimdiden.. Zarif, narin ve hisli, sevimli bir kedicik.) Siz ikiniz, ne güzel anlaşıyorsunuz öyle Asuman Abla'cığım.) bu içten ve hoş anlatımı sevdim.. Hayırlı Ramazanlar ve iftarlar dilerim..Sevgilerimle

31 Temmuz 2013 13:37

Canım canım çok tatlı Pupa. Niye başka şey yemesi yasak anlamadım. Kedi beslemediğim çok belli değilmi?
Paçozu da unutmadık rahmetle anıyoruz. Asucum sevgiler hayırlı ramazanlar. Rayuşa selamlar sevgiler.

31 Temmuz 2013 14:29

Kocaman olmuş serserim benim. Onlara verilmeyen her yemek baldan tatlıdır kedilere göre. Evdeki Duman danasının yediği önünde yemediği ardında ama yine de fırsatını bulsa Bal'a hazırladığım biberona konacak.
Paçoz güzelim sizi mutlulukla seyrediyor eminim.

31 Temmuz 2013 16:32

Yemek konusunda Pupa' yla zorlanıyorum Sis' cim. Bu kez katı davranmaya karar verdim ama...

1 Ağustos 2013 00:48

Sevginin Ruhu,
Bu sefer daha dikkatli ve kararlı davranmak istedim. Veterinerler mamadan başka yiyecek önermiyorlar çünkü.
Çok teşekkürler, sana da iyi ramazanlar...

1 Ağustos 2013 00:50

Esin' cim gördüğün gibi Paçoz hep gönlümde ve adı dilimde. Bu güzellikleri sevmemek, onlarla anlaşamamak mümkün değil aslında.
Blogumda ondan bahsetmek hoşuma gidiyor.
Sağol her ikisi için de söylediğin güzel sözler için.
Sevgiler...

1 Ağustos 2013 00:55

Çok teşekkür ederiz Arzu teyzesi :))
Bizden de koocamaan sevgiler gelsin...

1 Ağustos 2013 00:58

Güngör' cüm bu tarz şeyler hazırlamak bana da çok zevk veriyor.
Eskiden yaptığım gibi.
Onu da benimsemeniz çok hoş. Yürekten bir amiin diyorum temennilerin için.
Sevgiler, selamlar...

1 Ağustos 2013 01:02

Müjde' cim, bir başladım mı arkası gelir diye korkuyorum. Aslında bu durum benim de hoşuma gitmiyor çünkü nefis meselesi çok önemli benim için.
Ama hasta etmekten korkuyorum.
Paçoz' a gelince, ben de onun mutlu ve huzurlu olduğunu sanıyorum.
Çok teşekkürler, sevgiler...

1 Ağustos 2013 01:06

Hiç kıyılır mı ona Çınar' cım...
Senin de Ramazan' ın güzel geçsin canım.
Sevgiler...

1 Ağustos 2013 01:07

Fermina Daza, süratle büyüyor gerçekten. Bi de durup otursa diyorum artık. Son numarası evin içinde gece koşuşturmaları. Allahtan patilerin gürültüsü olmuyor ama oraya buraya çarpıp duruyor.
Yakışıklı oğlum da seni öpüyor.
Bizden de sana sevgiler...

1 Ağustos 2013 01:12

Özlem' cim, çok teşekkür ederim.
Sevgiler...

1 Ağustos 2013 01:13
Adsız  

Bu bunaltıcı sıcaklarda tuttuğunuz oruçların kabul olunması temennisiyle size ve Pupa'ya kolaylıklar dilerim.Fahriye59

4 Ağustos 2013 12:26

Fahriye59,
Yürekten bir amin diyor, çok teşekkür ediyorum.

Sevgiyle...

4 Ağustos 2013 12:50

Sevimli Pupa için sıkıntılı sıcak günlerin son günü geldi çattı.

Ailece ve sevdiklerinizle Şeker Bayramı'nızı içtenlikle kutluyorum.

Dostlukla...

7 Ağustos 2013 19:39

Haklısınız Mehmet Bey. İstanbul artık bunaltmaz bizleri. Umarım :)

Tüm ülkemize ve tabii size ve ailenize dirlik, düzen, huzur ve mutluluk diliyorum.
Sevgiyle kalın...

7 Ağustos 2013 21:23

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin