Hoş Ramazan Günleri  

Posted by Asuman Yelen




Bol huzurlu, bol keyifli bir o kadar da telaşlı bir Ramazan Ayı geçip gitmekte...

Rayuş' la yaptığımız iftarlar, yeğenimin elinden sürpriz iftar spesialleri, onun yaklaşan

evliliği ile ilgili koşuşturmaca ve heyecan, bu Ramazan' ı biraz daha farklılaştırdı.

Çocukluğumdan beri severim bu ayı. Bittiğinde gözyaşı dökecek kadar.

Keşke peşine takılan şu bayram olmasa...

Şimdi dostlar, "aaaa, hiç bayram sevilmez mi. Adı üstünde bayram!" diyecekler

Tüm sevinçler tanımlanırken başına "bayram" sıfatı getirilirken ...

Ama ben sevmiyorum işte...


Üstteki fotoğraf eminim birçok yerde kullanılmıştır. Keşke bol bol her tarafta

görsek bu ve benzerlerini.

Küçük yavruya bayıldım:)

Birkaç kare de benim moruk ninemden gelsin.






Bugün akşam gezimizde. Cep fotodan.(25.7.2012)




26 Temmuz 2012

















Herkese güzel Ramazan günleri diliyorum. Bol keyifli ve muhabbetli.


Sevgiyle kalın...

This entry was posted on 25.07.2012 at Çarşamba, Temmuz 25, 2012 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 yorum

ramazan telaşının üzerine bir de düğün telaşı eklenmiş ne güzel olmuş. keşke havalar bu kadar sıcak olmasaydı. size kolaylıklar diliyorum asuman'cım. umarım hep böyle iyi görürüz paçoz'u...
sevgilerimle

26 Temmuz 2012 10:36

Sıcak gerçekten çok zorluyor hapimizi Asortik' cim. Özellikle bugün nem çok fazla. Paçoz Koray abisinin düğününe gölge düşürmemek için elinden geleni yapıyor:)
Çok teşekkür ederim. Sevgiler...

26 Temmuz 2012 11:41

Ramazan, düğün bunlar tatlı telaşlar. Güzellikle hatırlayacağımız anlar.
Paçoz'a hayran kaldım yaşını hiç göstermiyor:))
Sevgiyle kalın..

26 Temmuz 2012 17:28

Evet özlem' cim, çok tatlı telaşlar. Öyle ki insan dostlarıyla paylaşıp sevincini daha da çoğaltmak istiyor:))Çok teşekkürler canım.
Sevgiler...

26 Temmuz 2012 18:04

Ramazan ayın hep güzel geçsin sonuna kadar. Benim kızımda tutuyor. Sıcaklarla çok zor. Allah kolaylık versin hepinize.

26 Temmuz 2012 20:36

Amin Mihriban' cım. Benim, korktuğumun tam tersine gastrointestinal sistemim düzene girdi. Kızgülü de aynıdır sanırım.
Sıcaklarda iştah filan kalmadığı için tam bir detoks durumu yaşıyorum.
Ona da kolaylıklar diliyorum.
Sevgiler...

26 Temmuz 2012 22:37

Paçoz nine ( çok guldum cidden ) gayet iyi gorunuyor. O iyi ise siz de iyisiniz demektir. Onun için mutlu oldum adiniza. Yurekden sevgiler.

26 Temmuz 2012 22:42

Ninemin keyfi gerçekten yerinde Güngör' cüm. Ve tabii tahmin ettiğin gibi benimki de. İnşallah uzun süre de devam eder birlikte mutluluğumuz.
Sağol mutluluğumuzu paylaştığın için. Sevgi ve selam kaynayan İstanbul'dan...

26 Temmuz 2012 23:17

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin