Bu Günlerde Biz...  

Posted by Asuman Yelen

Paçoz, evde ve dışarıda sürekli bu durumda artık. Sokağa çıkmak istiyor ama yürüyemiyor.

Parka kadar zor gidiyor.İlk bulduğu çimene kendini atıyor. Gölge güneş hiç farketmiyoır.








Bu delikanlı birkaç tur bisikletle

etrafımızda dolaştıktan sonra

dayanamayıp yanımıza geldi

ve Paçoz' u ilgiyle izlemeye başladı. 


8 Temmuz 2012 (cep foto)





Sonra ne düşündüyse o da yanına uzanıp

bir süre de yattığı yerden izledi.





















Yavrumla sessizce, bakışlarımızla anlaşmayı sürdürüyoruz.

Ben, "hadi kalk artık yürü yanımda eskisi gibi, uydur ayaklarını ayaklarıma"

diye yalvarıyorum. O da çakmak çakmak yalvaran bakışlarıyla  "üzgünüm,

 mecalim yok bırak beni kendi halime buracıkta böylece yatayım" diyor.


Hiçbir şey düşünmeden hissetmeden yaşamaya çalışıyorum. Akışına bıraktım

 herşeyi. Boğucu sıcakların sıkıntısı, Koray' ın yaklaşan düğününün,

kurmaya çalıştıkları evin telâşesi, hepsi işime yarıyor doğrusu.

Gerekli gereksiz duygusallıklar rafa kalktı. Ne kararsız dostluklar,

ne de inatçı nefretler, beni zerrece ilgilendirmiyor .

Gözüm, aklım, fikrim hepsi can yoldaşımda.

Dillendiremediği acılarını anlamak ve dindirmeye çalışmak üzere aleste bekliyorum.

Onun için elimden gelenin en iyisini yapmak istiyorum. İnşallah yapabilirim.

Evet, bu günlerde biz böyleyiz.


Herkese güzel haftalar diliyorum...






















This entry was posted on 9.07.2012 at Pazartesi, Temmuz 09, 2012 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

17 yorum

canım Asum, nasıl dokundu içime:( Ama bazı şeylere çare yok biliyorsun. Umarım ikiniz için de en güzel ve en sağlıkla ve kısa haliyle olur.
off yazcam da duygusuz diye addedilme korkusu var. Gönlünü rahat tut, birlikte mutlu geçen onca yıl var.onları düşün.

9 Temmuz 2012 02:05

Paçoz'un her şeye rağmen asil bir duruşu var. Çok mu yaşlı? Onların yaşlılığı da insanlar gibi. Bizim yazlkta bir Rosa'mız var, insan yaşıyla 90 yaşında falan. Onu gördükçe içim acıyor ama inanır mısınız bütün komşular onu yaşatmak için seferber olmuş durumdayız.
Haftanız güzel geçsin, sevgiyle kalın Asuman Hanım ...

9 Temmuz 2012 08:12

Hayat! bir gün,bir saat,bir dakika ne denli önemli;farkına varabilene...Asuman'cığım ne desem boş geliyor ;bir süre daha sizinle olması için duacıyım diyeyim.Sevgiler...

9 Temmuz 2012 14:22

işyerimizin civarında var yaşlı bir sokak köpeği bütün esnaf seferber olmuş durumda. 1-2 gün göremeyince tedirgin oluyorum. senin duygu ve düşüncelerine ne demem gerektiğini inan bilemiyorum. bu durumda biraz aciz kalıyorum:( ama delikanlının hassisiyeti etkiledi beni de...
sağlıklı, güzel günler diliyorum...

9 Temmuz 2012 16:27

Cok dokundu bana, hele bir de müzikle birlesince...ne zor zamanlar bunlar Asuman'cim..

9 Temmuz 2012 19:53

Paçoz için ve senin için zor günler. Ama yapacak bir şey yok ne yazık ki.

9 Temmuz 2012 21:03

tatile çıkmadan önce size eylül'e kadar veda etmek istemiştim. paçoz'a
da acısız kolay günler dilerim.

sevgiyle.

9 Temmuz 2012 21:39

Tolga' cım, çok teşekkürler,güzel bir tatil geçirmeni dilerim.

9 Temmuz 2012 22:33

Mihriban' cım, zor gerçekten ama geçiyor bir şekilde günler. Daha kötüsü olnasın da...

9 Temmuz 2012 22:35

Sevgili Melange, eminim en iyi bilenlerdensin.

9 Temmuz 2012 22:37

Asortik' çim, bir de beni düşün. 12 yıllık birliktelikten sonra. Sağol paylaştığın için.

9 Temmuz 2012 22:39

Arzu' cum kaybetme olasılığı ortaya çıkana kadar hep unutuyoruz herşeyi maalesef. Dualarına devam et can dostum. Sağol...

9 Temmuz 2012 22:41

Özlem' cim Çok kıymetliler gerçekten. Çok teşekkür ederim canım...

9 Temmuz 2012 22:42

Sis' cim ne demeyi düşünüp de yutkunduğunu tahmin edebiliyorum ve hemen aklımdan siliyorum. En azından şimdilik...Senin lisanınca "du bakalım" diyorum. Belki güzel şeyler olur.

9 Temmuz 2012 22:45

En güzel dileklerimi gönderiyorum asil ve duygulu can yoldaşına..son birkaç haftadır havalar ağır mı ağırdı!bu hafta yağmur yağacak ve Paçozda inşallah yağmurun ferahlığı içinde kendine gelecek 'ha gayret bir hamle daha Paçozumuza'! diyorum...a..! bu mesajı yazarken komşu apartmanın köğeği nasıl havladı!.sanki Paçoz'a mesaj gönderdi gibi geldi bir an!.. en kısa zamanda eskisi gibi hareketlenecek diliyorum yürekten..sevgilerimle Asuman Hanım...

9 Temmuz 2012 23:10

O güzel dilekler için çok teşekkür ediyorum Sevgili Esmir. Ezelden beri çook sevdiğim yağmur belki sevgimin karşılığı olarak beklediği ferahlığı getirir kızıma.

10 Temmuz 2012 00:51
Adsız  

Allah yardımcınız olsun.:( paçoz'a sağlık diliyorum.umarım en kısa zamanda iyileşir. sevgilerimle.

15 Temmuz 2012 20:45

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin