Düet  

Posted by Asuman Yelen


























Hadi son bir kez diyoruz fısıldaşarak. Olabildiğince yavaş sonuncu kez tekrarlıyoruz günlerdir

yaptığımız şeyi.

Birlikte başlıyoruz.

Do -re -mi - fa- soooooooool...... Ben sol notasında kalıp sesi zihnimde ve kulağımda tutmaya

çalışırken sen devam ediyorsun  la - siiiiiiii.....

Birazdan perde açılacak ve ben sol sen si sesiyle düetimize başlayacağız.


Bir sabah odama dolan ışıkla

En sıcak en taze iştiyakla gel gel.

Alnında beliren ilk kırışıkla

Derdimi silecek bir dudakla gel gel.


Bekleme baharı güneşten erken

Göğsüne takılı bir leylakla gel gel

Başında güneşin huzmelerinden

Karanfil kokulu bir duvakla gel gel.


Çok alkış alıyoruz. Müzik hocamız Fehime Ünlü beste ve güftesi kendisine ait bu

şarkıyı bozmadan seslendirdiğimiz için sevinçli. Sahne gerisinde bizi kutluyor.

Sahnede davul zurna eşliğinde Fatih Kız Lisesi' nin muhteşem folklor gösterisi devam

ediyor. Büyük heyecanımız kocaman bir mutlulukla yer değiştiriyor.


Bu gün seni düşünürken ve birlikte yaptığımız bir çok şeyi beynimde yaşatırken

bu anıyı buraya sabitlemek istedim. Dönüp okumak hoşuma gidiyor çünkü.


Canım benim. Yalnız şarkı söylemek pek de zevkli değil biliyor musun.

Bir de, burada yakalayabildiğim huzurla daldığım uykuların rüyalarında hemen

her gece sen varsın haberin olsun.


Ve bir kez daha doğum günün kutlu olsun.


 Eminim, gerçek huzur senin bulunduğun yerde.










This entry was posted on 13.09.2014 at Cumartesi, Eylül 13, 2014 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

10 yorum

canım Asuman eminim sevdiklerimiz bizimle birlikteler... Tüm duygularımızdan haberdarlar ve onlara olan sevgimizin devam ettiğini biliyorlar.

13 Eylül 2014 18:20

Asu'cuğum çok üzüldüm:( ne kadar hüzünlü ama bir o kadar güzel anlatmışsın....mekanı cennet olsun...

13 Eylül 2014 19:51

Aynı kanıdayım Lale' cim ve bu beni çok mutlu ediyor.

13 Eylül 2014 20:24

Müjde' cim çok teşekkür ederim.

13 Eylül 2014 20:26

güzel paylaşımlar, güzel yaşanmışlıklar işte böyle güzel hatırlanıyor. mekanı cennet olsun...
kucak dolusu sevgilerimle

17 Eylül 2014 17:31

Gerçekten öyle Asortik' ciğim. İyi ki yaşamışız bu güzel şeyleri. Hatırlayıp avunuyoruz.

Çok teşekkürler, sevgiler...

17 Eylül 2014 19:41
Adsız  

Allah mekanını cennet etsin öğretmeninin Asuman ablacım. İyi ki öğretmenin olmuş.Seni öyle güzel yetiştirmiş ki. Nurlar içinde yatsın sevgili öğretmenin. Kucak dolusu sevgilerimle.

24 Eylül 2014 20:40

Teşekkürler Sanem' ciğim..

25 Eylül 2014 01:38

Yazını okudum... sonra arkama yaslanıp uzun uzun düşündüm.. sonra yeniden okudum.. Ne mutlu senin dostun olana, yüzün kadar güzel ve derin dostluğunu kazanana Asu'm.

26 Ekim 2014 10:50

Gülsen hocam, resimlerdeki güzellik, düet yoldaşım, 2000 yılında kaybettiğim ablam.
Onunla aramızdaki dostluk, eşi emsali olmayan güzellikteydi.

Çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için.




26 Ekim 2014 11:38

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin