40 Yıllık Dost Gibiydik İkimiz  

Posted by Asuman Yelen




Bu haftanın başında Sultanahmet' te şirin, otantik bir mekanda Deniz bebek, güzel annesi ve dost
 
canlısı babası ile birlikteydik. Bir klişeyi daha klişe olmaktan çıkardık.
 
Gerçekten "birbirimizi çok eskiden beri tanıyor gibi" hissettik.
 
Çok hoş bir gündü. Zaman bize az geldi. Sohbet doyumsuzdu.
 
Sağlık ailesi ile zaman geçirmek çok güzeldi.
 
Bu güzel günü organize eden Güngör Ekinci Sağlık kardeşim, sana ve eşine teşekkürler.
 
Hep güzel günler görün e mi...
 
Sonsuz sevgiler....
 

    

    
































 
 
 
 

This entry was posted on 25.10.2014 at Cumartesi, Ekim 25, 2014 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

10 yorum

Aaa ne hoş, sevgiler hepinize...

25 Ekim 2014 23:57


Çok hoştu gerçekten :) Teşekkürler Leylak' cım..

26 Ekim 2014 11:22

deniz bebek adını görünce heyecanlandım bi an:) sonra kıskandım ne yalan sölim:(:(

27 Ekim 2014 08:16

Canım benim:)) Zamanını ayarla bana "hadi" de yeter. Keyifle gelirim.

27 Ekim 2014 17:54

Sevgili Asuman hanım, inanın bende de aynı bu duygu oluştu. Sizinle yıllar oncesinden tanışıyor gibi hissettim. Güler yüzünüz, sıcak sohbetiniz ve kibarliginiz karşısında ne iyi ettik de buluştuk dedim. Çok teşekkürler bu güzel gün icin. Ailece sevgi ve selamlarımızı gönderiyoruz.

16 Kasım 2014 16:01

Dönüş, adaptasyon, işler güçler derken sana verdiğim süre artık geçmişti ve merak etmeğe başlamıştım doğrusu Güngör' cüm. Ters bir şey olmadığına sevindim.
(kastettiğim yol ve sağlık)
Yakışıklı oğlunu benim için öp.
Sana ve hemşerime sevgi ve selamlarımı yolluyorum.

16 Kasım 2014 17:26

Ay arkadaşım ne güzel olmuş, Deniz bebek büyümüş bile Güngör'ümüz de mutluluktan daha bir güzelleşmiş:)
Ah! İstanbul'da olsaydım kaçırmazdım bu buluşmayı bende.

11 Aralık 2014 19:55

İstanbul' da olsaydın sen de hoş sohbetimize katılırdın Nur' cum.
Deniz bebeği mıncıklardın.:)

12 Aralık 2014 00:26

Ne güzel gün geçirmişsiniz daim olsun.Umarım bir gün bizde tanışırız kalbin gibi güzel olan yüzünü daha yakından görürüm Asuman ablacığım :) her gününüz huzur içinde geçsin.Deniz bebeği çok çok öpüyorum.seni de çok çok öpüyorum.sevgiler.

31 Aralık 2014 00:34

Çok sevinirim Sanem' cim. Sağ ol güzel sözlerin içim. Ben de seni öpüyorum.

31 Aralık 2014 00:57

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin