Güne Müzikal Bir Nokta  

Posted by Asuman Yelen in ,





Aslında ben de isterim emeklemeden koşmayı
 Dünyanın her yolunda yürüyüp kaybolmayı 
Aslında ben de isterim düşünmeden konuşmayı
 Küçük bir oyun içinde önemli kişi olmayı

 Aklımdan geçen sözler
 Kalbimden gelen sesler
 Hepsi bir orman oldu
 Bir kibritle yok oldu 

 Ben sigara dumanının altında 
Yana yana en sonunda kül oldum
 Sen kibritin hiç yanmayan ucunda
 Birinin hayatından geçmiş oldun

 Aslında ben de isterim emeklemeden koşmayı
 Dünyanın her yolunda yürüyüp kaybolmayı 
Aslında ben de isterim düşünmeden konuşmayı
 Küçük bir oyun içinde önemli kişi olmayı

 Iyi dostlar biriktirdim
Hepsi ailem oldu 
Küçük bir aşk yetiştirdim 
Düzene yenik düştü

 Ben sigara dumanının altında
Yana yana en sonunda kül oldum 
Sen kibritin hiç yanmayan ucunda 
Birinin hayatından geçmiş oldun

This entry was posted on 30.06.2012 at Cumartesi, Haziran 30, 2012 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 yorum

harika bir şarkııı:))müslüm gürses de güzel söylemiş:)

15 Temmuz 2012 20:49

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin