Çok Kıskandım Çook...  

Posted by Asuman Yelen in

Balayından dönmüşler...

Gelin iri hülyalı gözleriyle eşinin gözünün içine bakıyor. Romantizm zirvede.

Yine düğünleri aklıma geldi. Yine izledim, yine kahroldum.


Bir sürü düğüne gittim. Hepsi sevdiğim tanıdığım insanlardı. Hatta içlerinde 3-4 defa

evlenenler de oldu. Tekrar tekrar buraya yazdığım gibi hiç evlenmemiş biri olarak ben,

asla- üstüne basarak söylüyorum- asla iç geçirmedim, bır kez bile içimden ya da yüksek sesle

"bi gelinlik de ben giyseydim de salınsaydım davetlilerin ortasında" demedim.

Evlenseydim de yapmazdım kesinlikle bu çekingen mizaçla, ve bu tarz kalabalığı sevmeyen

yapımla ve başka bana ait duygusal nedenlerle.

Ama ilk kez bu düğünü ve bu gelini kıskandım:))

Çok düşündüm nedenini. Nesi beni böylesine haset duygularına sürükledi bu düğünün, diye.

Niçin kıskandım bu gelini. Benden çok daha güzel dansediyor diye mi. Benden daha genç

ve güzel diye mi. Sevdiğine kavuştu diye mi.

Ama ı-ıh, hiç biri bana uyan şeyler değil.

Tekrar tekrar izledim.

Ve sonunda buldum.

Sebep Yaşar' dı.

Yahu bir evlenme teklifi bu kadar yumuşak bir sesle bundan daha güzel yapılabilir mi?

Hiç kimse bana bu kadar tatlı, böylesine müzikal ve romantik bir şekilde

evlenme teklif etmedi.

Hepsi bu...


This entry was posted on 12.04.2012 at Perşembe, Nisan 12, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

20 yorum

Millet Behzat Ç.'nin öküzümsü evlilik teklifine iç geçirirken sen en doğrusunu yaptın Asucum, Çelik ince çocuk ne güzel teklifti o:))
Ha bir de şimdi moda galiba 10 senedir çıkıp evliliğe hazırlanıp duran gençler bile illa özel bir teklif bekliyorlar, düğüne 2 gün kala bile olsa. Dur ben akşam kocanın başına bu konuyu bi kakayım, elmas yüzüklü bir teklifte bile bulunmadı bana, hönk:)))

12 Nisan 2012 17:43

Çok hoş,gülümsettin yine kasvetli bir akşam üstünde.Çok teşekkürler Can dosttum...

12 Nisan 2012 18:28

Şimdiki kızlar genellikle George Sand takılıyorlar gerçi ve delikanlılar da naif bir biçimde yalvarıyorlar onlara. Şarkılara dizilere bi bakınca. Onun için Behzat revaçta Leylak' cım. Sen gene bi dene ama çok da üsteleme derim:)
Bi şeylere sebep olmak istemem:)

12 Nisan 2012 19:00

Benim blogum da çok kasvetliydi canım. Biraz komiklik yapmak istedim. İnşallah ciddiye alan olmaz Arzu' cum. Çok sevindim seni biraz gülümsettiğim için:)

12 Nisan 2012 19:03

Bende neyi kıskanıyorum biliyormusun Asuman? Yıllardır evli olupta hala bıcır bıcır konuşabilen karı kocaları:))

12 Nisan 2012 22:18

Cok sağolun sevgili Asuman hanım, bende bu reklamı neden bu kadar çok sevdiğimi sayenizde anlamış oldum. Tabiki Yasar' in sesi. Sevgilerimle...

12 Nisan 2012 22:36

Günümüzde herkes aynı şeyden şikayetçi. Ben de görmüyorum etrafımda Mihriban' cım. Hiçbiri şu çelik- çomak ikilisi olamadı. Gerçi bunlar cicim aylarındalar ama eminim hep böyle kalacaklar:))

13 Nisan 2012 00:04

Yaw Güngör' cüm. Ben seni uzaklara gitti artık İspanyol kanalları izliyordur diye düşünürken...Çeliğin düğününü bile izlemişsin. Ne hoş.Her yerden her şeye bir tıkla ulaşılıyor.
Yaşarın dik bir sesi vardı. Hayat onun sesini de böyle yumşatmış demek.
İstanbul' dan sevgi ve selamlar...

13 Nisan 2012 00:10

Eh haklisin valla canim Asu´m ben bile kiskandim o Celik Naz hanimi:))

Öpüyorum seni..

13 Nisan 2012 01:37

Sünteeer. Hoşgeldin canım. Bu kadarcık mı. Nasılsın, nerdesin.
Ağrıların geçti mi. Ya da hemen bunların cevabını bloguna yaz.
Sen çok ihmal ediyorsun büyüklerini:)
Ben de seni öpüyorum canım...

13 Nisan 2012 01:43

Noolmuş evlenme teklifi olayına anlamadım ben. İki taneyi boşamış hali hazırda üçüncüyle evlilik mi nedir bilinmez bir ilişki götüren bu kadına tek bir tanesi bile evlenme teklif etmedi yaw. Onlar etmediği gibi ben de etmedim. Ee peki nasıl oldu da evlendim ben bu adamlarla? Bilemem ama sanırım konu açıldı ve hee e peki olsun falan dendi.

İkincisinde telli duvaklı balo salonlu 500 davetlili düğün yapmıştım,ilkinde beyaz bir pantolon ceket takımla nikah dairesine gitmiştim, üçüncüsünde üzerimde siyah mini dantelden bir elbise vardı ve beni gelin odasından görevliler dışarı atmaya kalkışmıştı geline benzemediğimden.

Onu bunu bırak da bu çelik ve çeliknazın çocuklarını da reklam yaparsa bu reklamcılar ne b.k yiyecek bu millet :)))

Ayy bi de aklıma oğlum 3 yaşlarında falanken dedesinin hediye ettiği çelik oyuncak robotu geldi aklıma. Ne çektirmişti bize,sabahın köründe pazar günü oğlan uyanır,biz uyuyalım diye yırtınırken o robot konuşmaya ve şarkı söylemeye başlardı.

13 Nisan 2012 03:43

Sis' cim, esprili bir cevap yazmak istedim ama uyku sersemi yüzüme gözüme bulaştırmışım. Kahvede Rayuş
parpılayınca dönüp baktım haklıymış.
Kızmadın de mi??(senin usulünce)

13 Nisan 2012 15:17

Ahh Yaşar, sesinin değdiği her yer anlam kazanıyor değil mi?

13 Nisan 2012 23:28

Aynen Öyle Özlem' cim. Bu reklam filminde özellikle çok hoşuma gitti benim de.

13 Nisan 2012 23:33

Asuman evet ya bayılıyorum onlara ben...

14 Nisan 2012 00:11

Çok şirinler, gerçekten Lale...

14 Nisan 2012 00:21

Ahaha ne kızması yaw:) yalan da değildi Yaşarı iplememişim bile yorumda :D

14 Nisan 2012 00:40

Olsun, sen kızmasan da ben kızdım kendime. Resmen ukalalık. Neyse. Orman kibarı n'0lcak. :(

14 Nisan 2012 00:52

Yok yok valla ben de hic almadim böyle romantik teklif..:)) nasil kiskanilmaz..

Sis'in de evlilik teklifi hikayeleri cok güldürdü beni :)

15 Nisan 2012 03:09

Sağlık olsun Melange. Demek ki hiç birimiz Çeliknaz kadar çekici olamamışız:))

15 Nisan 2012 10:58

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin