Canıma...  

Posted by Asuman Yelen in




Ben yedi, sen dokuz yaşındaydık bu filmi izlediğimizde. Adana' da bir yazlık sinemada.

Sen ne çok etkilenmiştin bu müzikten.

Bu gün öğlen bir ara uyukladım. Geldin bütün evimi topladın, temizledin.

Ne iyi ettin de geldin. Seni izledim. Keyifliydin. Çarçabuk her tarafı

tertemiz yaptın.

Rayuş' un kahveye çağıran telefonuyla uyandım. Mutfakta bulaşıklar duruyordu.

Yerlerde Paçozun kaçırıp taşıdığı çoraplar, kuru mamalar.

Çok yalnız hissettim kendimi.


Her yıl daha da artıyor özlemin...

This entry was posted on 25.03.2012 at Pazar, Mart 25, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

12 yorum

Off Asuman Hanım, ben öyle rüyalardan sonra uyanmak istemiyorum hiç. Allah sabır versin, sevgiyle kalın...

25 Mart 2012 08:14

Bu rüyanın daha güzelini tam kadro ve bol keyiflisini esas bu gece gördüm Özlem' cim. Keşke hiç uyanmasam dedirten cinstenini. Beni epey idare eder.
Çok sağol canım...

25 Mart 2012 10:35

Ben boyle ruyalardan uyaninca çok mutlu oluyorum, ozlemim bir nebze hafifliyor. Rabbim hepsini nurlar içinde yatirsin. sevgiler.

25 Mart 2012 13:37

Amin canım...
Gerçekten şölen gibi bir rüyaydı.
Herkesin güleryüzlü ve mutlu (en çok da benim) olduğu bir rüyaydı.
Güne gülerek başlatacak cinsten.

25 Mart 2012 14:14

Sabah okudum.Duygulandım ne yazacağımı bilemedim. Yinede ses vermek istedim. Hep güzel rüyalar görün.

25 Mart 2012 18:14

Sevginin Ruhu,
Çok anlamlıydı benim için. Çook teşekkür ederim.
Hepimiz için güzel günler diliyorum...

25 Mart 2012 18:33

ama ben ağladım...Bahar bana yaramadı galiba , duygularım daha bir yoğunlaştı...

26 Mart 2012 00:27

Canım, üzüldüm. Umarım sonrasında ferahlamışsındır.
Bana öyle oldu çünkü:)

26 Mart 2012 00:44

Allah nurlar içinde yatırsın.Mekanı cennet olsun annenin.Eminim seni hep izliyordur.her an yanıbaşındadır.Allahım sabırlar versin.

26 Mart 2012 01:04

Rayegan'ın blogunda okudum ve boğazımdaki düğümlerden yutkunamadım.
Biliyorum bu özlem hiç bitmeyecek canım arkadaşım.
Sirke gibi yıllar geçtikçe acı keskinleşiyor be gülüm:((

26 Mart 2012 01:33

Kamikaze' cim, sağol canım. Eminim
izliyorlardır. Umarım huzurludurlar.

26 Mart 2012 01:44

Aslında sanki yeni yeni inanıyoruz Nur' cum. Ancak kabullrndik sanki. Hiç kolay değil.
Çok sağol paylaştığın için...

26 Mart 2012 01:47

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin