Çeşminaz  

Posted by Asuman Yelen in ,

Kıraç' ı bu şarkısıyla ne çok sevmiştim . 99 sonu-2000 başlarında çıkmıştı sanırım.

60 lı yılların tadında, farklı tarzı, yumuşacık sesiyle enfes bir nostalji yaşatırdı.

Uzun zamandır duymamıştım. Bu günlerde kulağıma yapışık dolaştığım minik

radyomdan biraz önce dinledim. Mest oldum yine.

10 yıl sonra dinlediğimde yine seveceğimden eminim.

Öyle bir şarkı...






This entry was posted on 7.02.2012 at Salı, Şubat 07, 2012 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 yorum

keyifli bir sarkiymis, seviyorum ben Kirac'i zaten. Dram dizileri hic seyretmiyorum bir tanesi haric, "öyle bir gecer zaman ki" eger seyrediyorsan ben orda Mete karakterini Kirac'a cok benzetiyorum :)

7 Şubat 2012 02:31

Evet Melange, Mete gerçekten Kırac' a benziyor. Kıraç da zaten ilk çıktığında bizim dönem gençlerine benzerdi.

8 Şubat 2012 00:06

Bende Kıraç'ın şarkılarını özellikle bu şarkısını çok seviyorum.Sayende bir kere daha dinlemiş oldum.Sağolasın Asuman ablacım.sevgilerimle:)

9 Şubat 2012 23:43

Beğendiğine sevindim Kamikaze' cim.
Sevgiler canım...

10 Şubat 2012 01:17

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin